måndag 21 maj 2012

Fin långhelg!

I onsdags skickade vi äntligen in vår 50 sidor långa C-uppsats så redan i onsdagseftermiddag drog jag mig ner till Karlskrona för att spendera helgen där. Det har varit en riktigt härlig och fullspäckad helg med bland annat gökotta, dop för kusinbarn, träff med gamla gymnasiegänget och allmänt mys med familjen. Så som ni kanske förstår har det inte blivit så mycket matlagning denna helg heller. Igår var det ju till och med sommarväder och då passade jag på att hålla mig utomhus i princip hela dagen!

Syrenerna har äntligen börjat blomma. Underbart!

Frukosten har såklart ätits ute i varma solen.

Och massa mys med världens finaste unge har jag också hunnit med!

Men nu är det roliga slut och en vecka med skrivande inför opponeringen på C-uppsatsen står på schemat. På fredag kommer dock min Jimmy hem efter fyra veckor på havet så jag hoppas att dessa dagarna går fort! Men en sak i taget och först och främst ska jag sätta mig och planera en matsedel för kommande vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar