onsdag 28 december 2011

Nu är glada julen slut..

Här kommer en liten bildkavalkad över hur min jul i Karlskrona har sett ut.
Det har varit sååå mysigt!


Föräldrahemmet var pyntat från topp till tå.


Det blev en hel del mys framför brasan.


Finaste granen vi haft på vääääldigt många år, självklart har vi huggt den själva (allt annat är fusk).


Jag gosade så mycket jag kunde med min fine lille knodd till brorson.
Stoltare faster får man minsann leta efter!



Julafton spenderades hos bror, hans fru och knodden ute i "skogen". Många paket blev det!


Julgodis i massor! Bland annat nutellapraliner, rocky road, snickersbitar och wienernougat.


Knodden upplevde sin första julafton och verkade ganska nöjd med dagen. :)
Sötare unge finns tamejfan inte!



Fikamys på juldagen!


Som ni kanske förstår av bilderna har jag haft en fantastiskt jul.
Hoppas att ni har haft detsamma!

2 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha haft det riktigt mysigt. Visst har man lite ångest över att julen är slut?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det hade vi verkligen. :) Om man har! Julen var över så fort att man knappt hann med att njuta tycker jag. Men förhoppningsvis kommer den tillbaka nästa år igen. ;)

      Radera