tisdag 19 april 2011

Årets första grillning!

Äntligen är grillsäsongen här, som jag har längtat! En av de bästa sakerna med sommaren är definitivt att man kan grilla, det är så otroligt gott. Idag grillade vi för första gången i år, det blev en köttbit med massa sallad, fetaost och en liten klick potatissallad. Köttet är köpt på Ica, det heter Picnic bog om jag inte minns helt fel. Mycket gott kött tycker jag, dessutom är det färdigmarinerat och klart att slänga på grillen med en gång! Potatissalladen är av märket Rydbergs, den godaste köpta potatissalladen enligt mig. I veckan har jag tänkt att jag ska försöka hinna med att göra hemmagjord potatissallad, dock hittar jag inget recept som jag fastnar för. Någon som har ett gott recept på potatissallad? :)


Årets första grillning!
Kött med sallad, fetaost och potatissallad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar