fredag 7 januari 2011

Godaste frukosten!

Detta är nog min favoritfrukost tätt följt av scones och nybakade frallor! Jag vet inte riktigt vad man ska kalla det, äggröra blir väl fel egentligen men vi kör på det ändå tror jag. I vilket fall som helst är det väldigt gott, kanske inte den nyttigaste frukosten men vad gör väl det ibland? :)


Äggröra
(till 4 mackor)

3 hårdkokta ägg
1-2 matskedar majonnäs (ta så mycket du själv vill ha)
en liten klick kaviar
salt
(gräslök)

Mosa de hårdkokta äggen fint med en gaffel, tillsätt majonnäs och lite kaviar (jag tar väldigt lite för jag vill inte att kaviarsmaken ska överta, men prova dig fram!). Skvätt i en nypa salt och blanda runt. Det är även jättegott att strö över lite hackad gräslök om man har det hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar